sunnuntai 23. maaliskuuta 2014

Sivulla seuraa... Plääh!

Huomaa että on taas kevättä ilmassa ja emännällä tylsää. Tarkoittaa käytönnässä sitä, että muut tekee (tässä tapauksessa minä) ja emäntä komentaa. Olisi kai pitänyt näytellä apaattisen sijaan iloista, saisi kenties olla rauhassa, ja emäntä voisi keskittyä niihin rikkaruohoihin ja kukkapenkkeihin. Olihan tässä tietenkin omat hyvät puolensa, kun sai huiputettua emännältä ison kasan makupaloja.
Niinpä sitten tätä iänikuista harjoittelua ja sivulla seuraamista. Mä en voi käsittää miksen saa mennä ilman hihnaa ja just silloin kun se mulle sopii?? Pakkoko emännän on joka paikkaan nenänsä työntää ja vielä määrätä mun kulkunopeuteni ja askeleeni... No kukapa noista naisten aivoituksista mitään ymmärtää! Joskus tullut keskusteltua niistä isännän kanssa nuotion lämmössä eikä me pojat vaan niistä mitään tajuta. Outoja on... tosi outoja!! No isäntä se sitten totesi että viisainta on vaan totella välttyy pahimmilta selkkauksilta. Niinpä minä ihmisen uskollisin ystävä sitten yritän näyttää tekevältä ja toivon vaan, että emäntä saisi äkkiä taas joitain uusia ahaa elämyksiä jotta vapaus koittaisi.
Wroooom... ja näin emäntää retuutetaan perässä!! =D
Okei leikki sikseen!
Käännös oikeaan päin!
I love you too!!! =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti